۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه وبویراحمد منتظر کمک نیک اندیشان

یاسوج- ایرنا-مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اکنون ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان وجود دارند که منتظر کمکهای خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.

منصور بیژنی روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون با مساعدت ستاد دیه استان، محاکم قضایی و اخذ رضایت شکات و کمک خیران و نیکوکاران ۵۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند.

وی افزود: جمع بدهی این افراد در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال بوده که ۲۲۰ میلیارد ریال معادل ۵۸ درصد توسط محاکم تقسیط تا زمینه آزادی آنان فراهم شده است.

مدیر کل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیر عامل ستاد دیه ۶ نفر با مبلغ بدهی ۲۵ میلیارد ریال که ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ستاد دیه بصورت وام و کمک بلاعوض اعطاء شد، از زندان نیز آزاده شده اند.

بیژنی ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران، تاکید کرد: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha