۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85501946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی لوازم خانگی در بانه بیش از هفت میلیارد ریال جریمه شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: قاچاقچی لوازم خانگی در بانه به پرداخت هفت میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسین رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه اول رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بانه به پرونده قاچاق ۶ دستگاه ماینر، ۱۱۶ قلم وسایل آرایشی، ۱۶ قطعه وسایل رایانه و ۸۹ دستگاه لوازم خانگی به ارزش هشت میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان یادآور شد: تعزیرات، دستگاه رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی، بازار و توزیع کالا و خدمات است و ۱۷ ارگان وظیفه بازرسی، کشف تخلف، تشکیل پرونده و ارسال آن به تعزیرات حکومتی را دارند.

رحیمیان تاکید کرد: بازرسان دستگاه ها اجازه جریمه و اعمال قانون واحد صنفی یا خدماتی متخلف را ندارند و در صورت انجام، دچار تخلف شده و با آنان برخورد می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: تنها مرجع در بحث رسیدگی به تخلفات بازار و اصناف، تعزیرات است و این کار به صورت تخصصی در شعب این دستگاه انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha