اوضاع ما در جبهه شمال بدتر از غزه است/ در مقابله با پهپادهای حزب‌الله ناتوانیم

تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی در گزارش های خود به وضعیت نامناسب ارتش این رژیم در جبهه نبرد با حزب الله در شمال فلسطین اشغالی و ناتوانی در مقابله با پهپادهای هجومی مقاومت لبنان پرداختند و درباره وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری هشدار دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که هزینه اقتصادی جنگ با حزب‌الله لبنان زیاد بوده و بسیار بیشتر از جنگ با جنبش حماس در نوار غزه خواهد بود.

این شبکه افزود که سناریوی احتمالی جنگ در جبهه شمالی به معنی تعطیلی گسترده سرزمین‌های اشغالی است و این امر خسارت‌های اقتصادی زیادی به همراه خواهد داشت.

در همین راستا، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اوضاع در جبهه نبرد در شمال سرزمین‌های اشغالی نه تنها بهتر از نوار غزه نیست بلکه بدتر است.

این رسانه‌ها با اشاره به حملات حزب الله با پهپادهای هجومی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی و نگرانی از پیامدهای جنگ گسترده علیه لنبان افزودند: ارتش اسرائیل راه‌حلی برای پهپادهایی که با ارتفاع کم پرواز می‌کنند، ندارد و حمله به لبنان منجر به فاجعه‌ای برای ما خواهد شد.نیروهای نظامی و ذخیره ما خسته و انبارهای ما خالی شده‌اند و کمبود شدید نیروی انسانی داریم.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که نگرانی هایی نسبت به بروز انتفاضه سوم در کرانه باختری وجود دارد و جایگاه بین المللی رژیم اسرائیل نیز به سرعت رو به افول است.

رسانه های رژیم صهیونیستی درباره وضعیت این رژیم اذعان کردند که صهیونیستها تقریبا منزوی شده و تقریبا از هر نقطه ای در جهان طرد شده اند و فرصت نتانیاهو برای محافظت از چهره خود به عنوان یک "چهره قوی" که چندین دهه برای آن تلاش کرده است، در آستانه از بین رفتن است.

این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که جنبش حماس در هفتم اکتبر (15 مهر 1402) رژیم اسرائیل را به زانو درآورد و به مدت تقریبا یک روز کنترل شهرک‌ها و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در دست گرفت که این اتفاقی است که از سال ۱۹۴۸ میلادی روی نداده است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha