۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85502003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار مقام سابق موساد درباره تبعات جنگ تمام‌عیار با حزب‌الله لبنان

تهران-ایرنا- یک مقام سابق سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد)، جنگ تمام‌عیار با حزب‌الله لبنان را تهدیدی برای موجودیت این رژیم اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، «حاییم تومر» از مقامات سابق سازمان موساد اعلام کرد که جنگ گسترده با حزب الله لبنان، توانایی رژیم صهیونیستی را برای مدیریت سرزمین های اشغالی تضعیف خواهد کرد.

این مقام امنیتی رژیم اشغالگر، جنگ تمام عیار با محور مقاومت را تهدیدی برای موجودیت این رژیم و چشم انداز تعریف شده توسط صهیونیسم جهانی برای آینده آن ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان و دیگر گروه های مقاومت بلافاصله پس از عملیات طوفان الاقصی در حمایت از مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر را در جبهه های مختلف درگیر کردند تا این رژیم نتواند هدف خود برای نابودی مقاومت در نوار غزه را محقق کند.

نگرانی از عملیات گسترده حزب الله لبنان موجب آوارگی هزاران صهیونیست مقیم شمال سرزمین های اشغالی شد و معادلات جنگ را به نفع مقاومت فلسطین تغییر داد.

پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha