خیز بلند فوتسال سیرجان برای قهرمانی لیگ برتر؛ کدام ستاره‌ها جذب شدند؟

کرمان - ایرنا - تیم فوتسال گهرزمین سیرجان به عنوان یکی از نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر کشور که در فصل اخیر با جایگاه سومی به کار خود خاتمه داد، برای فصل جدید نیز با جذب ستاره‌های لژیونر و ملی پوش خیز بلندی برای قهرمانی در این رقابت ها برداشته است.

به گزارش ایرنا، این تیم سیرجانی که هفته های پایانی فصل اخیر لیگ برتر را طوفانی ظاهر شده بود و توانست رفته رفته از بسیاری رقبا در جدول این رقابت ها پیشی بگیرد، در نهایت به جایگاه سومی این مسابقات دست یافت و کار را برای آغاز فصل جدید این رقابت ها با تمدید قرارداد ستاره های تیم خود آغاز کرد؛ در این زمینه و بنا به گزارش ها رضا عبدالله‌پور و محمد امین شجاعی‌فر ۲ بازیکن بومی و باتجربه تیم فوتسال گهرزمین سیرجان قراردادشان را با این باشگاه برای فصل جدید تمدید کردند.

تیم گهرزمین سیرجان در گام بعدی سالار آقاپور، ستاره ملی‌پوش و اسبق مایورکا پالما اسپانیا قهرمان اروپا را در انتقالی بزرگ و غیرقابل پیش بینی به خدمت گرفت؛ رسانه های محلی از این قرارداد به عنوان قراردادی نجومی یاد کردند و گفته می شود که مدت این قرارداد سه ساله باشد.

در گام بعدی، حمید احمدی ملی‌پوش سابق تیم فوتسال مس سونگون نیز پس از توافق با مدیران باشگاه گهرزمین به صورت رسمی به این تیم سیرجانی اضافه شد تا در فصل آینده زیر نظر حسین افضلی سرمربی سیرجانی ها به کار خود ادامه دهد.

شنیده می‌شود پس از آقاپور، مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال پالما اسپانیا هم در آستانه پیوستن به گهرزمین سیرجان قرار داشته باشد؛ اولادقباد چندی پیش به همراه تیم ملی کشورمان قهرمان جام ملت‌های آسیا و به همراه پالما اسپانیا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود و جذب این بازیکن یک دستاورد بزرگ برای فوتسال سیرجان تلقی می‌شود.

در ادامه مهدی اسدشیر بازیکن ملی‌پوش و ۲۳ ساله پدیده فصل گذشته سن‌ایچ ساوه نیز با عقد قراردادی رسمی به گهرزمین سیرجان پیوست.

علیرضا عسکری بازیکن سرشناس کرمانی که فصل گذشته پیراهن تیم گیتی‌پسند اصفهان را بر تن می‌کرد، نیز با جدایی از جمع اصفهانی‌ها با عقد قراردادی رسمی به گهرزمین سیرجان پیوست.

همچنین طی روزهای گذشته مسعود عرب به عنوان مدیر تیم فوتسال گهرزمین سیرجان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر معرفی شد.

عده ای از فوتسال دوستان، جمع این بازیکنان در تیمی به عنوان گهر زمین سیرجان را از همین آغاز کار و یک روز مانده به قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور خط و نشانی برای رقبای سنتی این لیگ همچون گیتی پسند اصفهان و مس سونگون می‌دانند و به نظر می رسد که سیرجانی ها در نقل و انتقالات آنچنان پررنگ ظاهر شده اند تا جام قهرمانی فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور یک مدعی جدید به نام گهرزمین پیدا کرده باشد.

تیمی که در سال گذشته زمزمه واگذاری و فروش امتیاز آن به گوش می رسید حالا باید دید که حضور این بازیکنان زیر نظر حسین افضلی به عنوان سرمربی تیم فوتسال گهر زمین سیرجان که به‌تازگی قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرده، چه دستاوردی برای ورزش استان و به ویژه فوتسال سیرجان برجای خواهد گذاشت.

استان کرمان ۲ نماینده از جمله گهرزمین سیرجان و فولاد زرند ایرانیان در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور دارد و فولاد بوتیا ایرانیان کرمان نیز نماینده استان در جدول رقابت های لیگ دسته کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha