۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85502141
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۷۰ هزار میلیارد ریال طرح "یادگار ابراهیم" در گناباد آماده بهره‌برداری است

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت:‌ ۱۱ طرح که با صرف اعتبار ۷۰ هزار میلیارد ریال طی دولت سیزدهم در این شهرستان تکمیل شده در قالب طرح‌های "یادگار ابراهیم" آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ ۵۷ درصد از مجموع این اعتبار به بخش نهضت ملی مسکن و بقیه در سایر بخشهای اقتصادی و عمرانی و فرهنگی تخصیص یافت.

وی مهمترین طرح‌های شاخص یادگار ابراهیم که در گناباد آماده بهره برداری است را بهره برداری از هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با صرف اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی برشمرد.

فرماندار گناباد گفت:‌ از این تعداد هزار واحد در مناطق شهری و ۳۵۰ واحد در مناطق روستایی این شهرستان تکمیل شد و زیرساخت‌های مورد نیاز آنها شامل آب،‌ برق،‌ گاز، تلفن و فیبرنوری به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

نصیری افزود:‌ همچنین در ۷۰۰ واحد از این تعداد علاوه بر طرح‌های زیرساختی، طرح‌های روبنایی شامل بوستان، مدرسه، زمین چمن، بوستان بازی کودکان، مسجد و امکانات درمانی تکمیل شده است.

وی سایر طرح‌های آماده بهره برداری یادگار ابراهیم در شهرستان گناباد را طرح توسعه دیرگداز، مجتمع آموزش عالی، ساختمان مصلای اقامه نماز،‌ مخزن آب روشناوند و اصلاح خط انتقال آب گناباد ذکر کرد.

تخصیص هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی گناباد

فرماندار گناباد گفت:‌ از ابتدای دولت سیزدهم ۲۶ روستا در بخش‌های کاخک و مرکزی این شهرستان با صرف اعتبار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال گازرسانی شد که از این تعداد ۱۵ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته محقق شد.

نصیری افزود:‌ با اجرای این طرح‌ها تمام مناطق گناباد از نعمت گاز برخوردار شدند و برق رسانی به آخرین روستای این شهرستان طی یک سال گذشته انجام شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha