طرح ضربتی پلیس در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در گیلان اجرایی شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و توقیف ساعتی خودروهای متخلف در سطح معابر درون شهری استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی روز شنبه با اشاره به شروع سفرهای تابستانی اظهار کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز توسط تیم‌های محسوس و نامحسوس در معابر درون شهری تاثیر بسیار زیادی در کاهش تصادفات و پیشگیری از حوادث‌ رانندگی در شهرهای استان دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در سطح معابر درون شهری استان اجرایی شده است افزود: در اجرای این طرح با تخلفات حادثه‌ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، عبور از چراغ قرمز، آلودگی صوتی و تغییرات ظاهری خودرو به طور قاطع برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان، تردد ایمن و نظم ترافیکی اولویت پلیس است و با بر هم‌زنندگان نظم و نقض کنندگان مقررات راهنمایی و رانندگی برابر قانون برخورد می‌شود.

سارقان غیربومی موبایل‌قاپ و کیف‌قاب رشت دستگیر شدند

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شناسایی و دستگیری ۲ سارق غیربومی موبایل‌قاپ و کیف‌قاب توسط ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد و گفت: این افراد به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه در پی ۲ فقره موبایل‌قاپی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو دنا با پلاک مخدوش در محدوده خیابان رجایی و کمربندی شهید بهشتی شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با حضور در محل مورد نظر و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و انجام اقدامات فنی، مسیر تردد خودرو ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه مشخصات سارقان و خودرو آن‌ها در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و این وسیله نقلیه حین تردد در منطقه لاکان شناسایی شد، بیان کرد: سارقان پس از رویت پلیس اقدام به فرار کرده که با اقدامات صورت گرفته خودرو آن‌ها متوقف و این افراد دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی از این افراد خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۲۶ و ۲۹ ساله غیربومی در تحقیقات پلیس به هشت فقره کیف‌قاپی و موبایل قاپی در نقاط مختلف اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۴۰۰ کیلوگرم سیم سرقتی داخل مخفیگاه سارقان در لنگرود

گزارش دیگری از این پایگاه خبری به نقل از فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ سارق سیم برق با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داده است.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه با توجه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام اقدامات فنی به سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ سارق سابقه‌دار در این خصوص رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی مخفیگاه این افراد و دستگیری سارقان خبر داد و با اشاره به کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم سیم تکه‌تکه شده سرقتی از این مکان، بیان‌ کرد: سارقان ۳۶ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha