۵۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیر در چرداول پیش‌بینی شده است

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان چرداول با بیان اینکه ۵۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، "علی محمدی" روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه شهرستان چرداول، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح در تراز انقلاب اسلامی از موضوعات مهم انتخابات هشتم تیر است، گفت: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت از جمله مولفه‌ها و شاخص های مد نظر رهبری معظم انقلاب است که به طور قطع با همت همه مردم و مسئولان در هشتم تیر محقق خواهد شد.

فرماندار چرداول با تاکید بر اینکه هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در بخش‌های مرکزی، آسمان‌آباد، شباب و زاگرس از توابع این شهرستان تعیین شده‌اند، گفت: برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری،۵۹ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در جهان با نام حضرت امام خمینی(ره) در حال رشد و تعالی است، گفت: شهادت رئیس جمهور فقید و محبوب گرچه ضایعه‌ای بسیار سخت است اما شهید آیت الله رئیسی همواره بر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتربرخوردار تاکید داشتند.

وی بیان کرد: با شروع فعالیت دولت سیزدهم و با نگرش و رفتار این شهید والامقام و عزم ایشان برای خدمت رسانی به مردم، بارقه‌های امید برای جوانان و اقشار مختلف مردم روشن شد و به امید خداوند متعال، این راه روشن همچنان با وجود همه هجمه‌های دشمنان برای مایوس کردن مردم، ادامه خواهد داشت.

۵۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیر در چرداول پیش‌بینی شده است

فرماندار چرداول با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید زندگی خود را صرف خدمت به مردم کرد، گفت: دشمنان همواره در ادوار مختلف انتخابات، در تلاش بودند که با دسیسه و توطئه‌های گوناگون، مشارکت مردم را تحت تاثیر قرار دهند اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی، همواره در صحنه حاضر هستند.

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران همواره در تمام عرصه‌های مختلف نقش مهمی در خدمات رسانی به مردم ایفا کرده است، ابراز کرد: امروز سپاه پاسداران در تمام زمینه‌های عمرانی، سازندگی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی، حوادث غیرمترقبه نقشی بسیار مهم داشته و دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردمی بودن، ولایی و انقلابی بودن از مهم‌ترین خصوصیات سپاه پاسداران است که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و در راستای منویات مقام معظم رهبری محقق شده است.

۵۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیر در چرداول پیش‌بینی شده است

انتخاب اصلح در ریل گذاری انقلاب تاثیر گذار است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، اظهار کرد: در این شرایط مهم و حساس انتخاب اصلح در ریل گذاری انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است و باید تلاش کنیم انتخابی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

سردار " قدرت الله کریمیان" ابراز کرد: شهید آیت الله رئیسی در تراز انقلاب اسلامی بود و توانست خیلی از موضوعات را در کشور نهادینه کند، جایگاه خادمی را به همه نشان داد و خدمتگزاری به مردم را برای خود افتخار می‌دانست.

وی تصریح کرد: تشییع بی‌نظیر پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی نشان‌دهنده پایبندی او به نظام، انقلاب و امامین انقلاب بود، عملکرد موفق ایشان در طول دوران ریاست جمهوری انتظار مردم را از یک رئیس جمهور را افزایش داده و هشتم تیرماه زمان به‌هنگام بودن است.

سردار کریمیان گفت: تنها نظامی که بعد از ۴۵ سال با وجود همه مشکلات روز به روز قوی‌تر شده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چون ولایت به عنوان مهندسی نظام، اسلام به عنوان بنای حاکمیت و مردمی که در سخت‌ترین شرایط در صحنه هستند، دشمن را غافلگیر کرده و کشور را با خنثی کردن همه بحران‌ها، پیش خواهد برد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان برگزاری شد، سرهنگ "محمود احمدآقایی" به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان چرداول منصوب و از خدمات سرهنگ "فرهاد امینی" قدردانی شد.

جانشینی سپاه چرداول و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ایوان از جمله سوابق احمدآقایی است.

شهرستان چرداول دارای چهار بخش مرکزی، آسمان آباد، زاگرس و شباب است.

این شهرستان بیش از ۴۶ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha