۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبر: 85502287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متهم به موبایل‌قاپی شبانه در مشهد دستگیر شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبر: 85502287
متهم به موبایل‌قاپی شبانه در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم به ۲۳ فقره موبایل قاپی شبانه در حاشیه بلوار «وکیل آباد» مشهد با هوشیاری و سرعت عمل ماموران کلانتری « شهرک فراجا» دستگیر شد.

سردار احمد نگهبان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش موبایل قاپی سریالی در حاشیه بلوار وکیل آباد توسط راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از تیم های نامحسوس کلانتری شهرک فراجا، متهم را در بلوار وکیل آباد در حال پرسه زنی مشاهده و در اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: در بازرسی از متهم یک قبضه قمه، یک عدد اسپری فلفل و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه که نیم ساعت قبل از مردی جوان در همان محدوده سرقت شده بود، کشف شد.

وی اظهار کرد: متهم ۲۵ ساله در مواجهه با مستندات به ۲۳ فقره قاپ زنی تلفن همراه شهروندان در حاشیه بلوار وکیل آباد و خیابان های همان محدوده اعتراف کرد.

نگهبان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضایی برای کشف دیگر جرایم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha