استاندار: مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح لرستان برطرف شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: مشکلات پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح استان باید با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز شنبه در جلسه شورای مسکن افزود: وزارت دفاع مسوولیت تامین مسکن نیروها را در چارچوب مقررات دارد و تامین مسکن نیروهای مسلح در قالب نهضت ملی دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی نیروهای مسلح با دستگاه های اجرایی لرستان توسط فرمانده سپاه استان انجام می شود، تصریح کرد: مسائل شهرهای مختلف استان بررسی و برای زمین نیروهای مسلح در دورود، بروجرد و خرم آباد تصمیم گیری استانی شده است، همچنین مابقی موارد باید توسط دستگاه ها و مسوولان ملی مرتبط دنبال شود.

استاندار لرستان اظهار داشت: اختلافاتی برای زمین های در دست اقدام وجود داشت که در یک مورد، زمینی در یکی از اماکن ارتش در اختیار بنیاد تعاون بود و مسکن و شهرسازی باید تا دوشنبه هفته جاری زمین را واگذار تا بتوانند تسهیلات مسکن را دریافت کنند.

شفقت با بیان اینکه نیروهای مسلح در برخی شهرهای استان فاقد زمین و نیازمند همکاری هستند، اضافه کرد: همچنین برای زمین های پادگان موسوم به ۰۷ خرم آباد نیز باید جلسات در سطح ملی با مدیران ارشد ارتش جمهوری اسلامی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha