۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85502424
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

آکسیوس: آمریکا به رژیم اسرائیل در عملیات آزادی چهار اسیر صهیونیست کمک کرد

تهران-ایرنا- پایگاه خبری «آکسیوس» امروز (شنبه) به نقل از یک مقام ایالات متحده گزارش داد که یک یگان آمریکایی مسوول امور اسرای اسرائیلی، در عملیات آزادی چهار اسیر صهیونیست به رژیم اسرائیل کمک کرده است.

به گزارش ایرنا، «آکسیوس» به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که یگان اسرای آمریکایی در مناطق اشغالی «از تلاش برای آزادسازی این چهار گروگان حمایت کرد.»

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز (شنبه) مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است که چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

این ادعای ارتش رژیم صهیونیستی هنوز از طرف مقاومت فلسطینی تایید نشده است.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که یکی از افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در حین تلاش برای آزاد کردن اسرای این رژیم در نوار غزه به دست رزمندگان فلسطینی به هلاکت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز با تایید این خبر اعلام کرد که فرد کشته شده «ارنون زامورا» یکی از افسران ارشد یگان ویژه مرزبانی «یمام» است.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha