فرماندار ویژه چابهار: دانشگاهیان اهمیت حضور در انتخابات را تبیین کنند

چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: اساتید دانشگاه و دانشجویان با توجه به نقشی که در آگاهی بخشی دارند باید اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، جواد سپاهی شنبه شب در نشست با اساتید و دانشگاهیان چابهار اظهار کرد: اساتید و دانشگاهیان همواره در خط مقدم انتخابات بوده اند و برای مشارکت حداکثری رویداد سیاسی پیش رو نیز می توانند بسیار مفید باشند.

وی افزود: دانشگاهیان در اطلاع رسانی برای حضور در انتخابات سالم باید در کنار سایر آحاد جامعه باشند.

سپاهی گفت: تلاش‌های اساتید دانشگاهی نیز باید به سمت وسویی باشد که دانشجویان راهی جامعه کار شود به گونه ای که مهارت محور برای توسعه محور شرق باشند.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: آموزش مناسب و مدیریت درست می‌تواند برای توسعه و رشد جوانان نقش بسزایی داشته باشد و این جوانان هستند که آینده را می سازند.

فرماندار ویژه چابهار: دانشگاهیان اهمیت حضور در انتخابات را تبیین کنند

وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه‌های شهرستان نیز باید رشته هایی دایر کنند که نیاز صنعت توسعه سواحل مکران باشد و این رشته‌ها اقتصادی دانش بنیان به همراه ضمیمه طرح های گردشگری، هتل داری، آبزی پروری را در خود داشته باشند.

فرماندار ویژه چابهار افزود: برنامه‌های پیشرو دانشگاه ها برای توسعه شهرستان و استان مدیریت شود و پردیس‌های دانشگاهی در مناطق و بخش‌هایی مثل شهر پلان باید ایجاد شود.

بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی این استان در حال تحصیل هستند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha