فرماندار مهریز یزد: خبرنگاران نقش مهمی در شور انتخاباتی دارند + فیلم

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز یزد گفت: خبرنگاران رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

به گزارش ایرنا، احمد آخوندی شنبه‌شب در نشستی با خبرنگاران مهریز اظهار کرد: رسانه‌های گروهی با تولید، انتشار اخبار و محتواهای مناسب برای جلب مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد امید رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی با قدردانی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو نقش مهمی در تقویت نظام و دولت برای تحقق اهداف کشور دارد.

آخوندی بیان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور و قانونمند با همکاری مردم و مسوولان و تلاش موثر خبرنگاران و فعالان فضای مجازی امری حیاتی و همه باید ماموریت خود را انجام دهند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه تخریب کاندیداها اقدامی بر خلاف مصالح کشور است، گفت: همه فعالان فضای مجازی و رسانه‌های گروهی باید در چارچوب مقررات انجام وظیفه کنند.

وی افزود: فضای شهر نیز باید با همراهی بخش‌های مختلف انتخاباتی شود و شاهد برگزاری جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ و کرسی‌های آزاداندیشی باشیم.

آخوندی همچنین از مسوولان اجرایی خواست پاسخگوی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باشند و زمینه گفت و گو و تعامل بین مسوولان و مردم فراهم شود.

دبیر ستاد انتخابات مهریز نیز گفت: یکهزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی روز انتخابات با این ستاد در مناطق شهری و روستایی همکاری دارند.

مهدی شکری افزود: ۶۱ شعبه اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده و همه تمهیدات لازم با همکاری مسوولان برای برگزاری انتخاباتی گسترده اندیشیده شده است.

همچنین در این نشست به سوالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی پاسخ داده شد.

مقرر شد هر هفته نشست خبری با حضور خبرنگاران و مسوولان در مناسبت‌های مختلف در شهرستان برگزار شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای یک پایگاه خبری، ۲ نشریه محلی و ۱۰ خبرنگار رسمی است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha