۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۱۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85502632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یمن جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات غزه را محکوم کرد

تهران- ایرنا- وزارت خارجه یمن در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه را محکوم کرد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از المسیره، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات تاکید کرد که تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه پیامدهای جدی بر صلح و امنیت بین المللی خواهد داشت.

وزارت خارجه یمن در این بیانیه، افزوده است: قتل عام اردوگاه النصیرات نقض آشکار قوانین بین‌المللی، ارزش‌های بشردوستانه و منشور سازمان ملل به‌ویژه کنوانسیون ژنو است.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha