۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85502699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب «نسبت میان مولفه احترام اجتماعی با سرمایه اجتماعی از منظر حضرت علی (ع)» منتشر شد

بوشهر-ایرنا- کتاب «نسبت میان مولفه احترام اجتماعی با سرمایه اجتماعی از منظر حضرت علی (ع)» پژوهش «حسین و ساناز رستاخیز» به همت انتشارات قلمداران جنوب راهی بازار نشر شد.

مدیر انتشارات قلمداران جنوب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کتاب «نسبت میان مولفه احترام اجتماعی با سرمایه اجتماعی از منظر حضرت علی (ع)» با بهره‌گیری از روش تحلیل محتوای کیفی نظام مقوله قیاسی به بررسی و استخراج بنیان های احترام اجتماعی و سرمایه اجتماعی از منظر حضرت علی (ع) پرداخته شده است .

«مسعود عرب زاده» افزود: این کتاب از منظر حضرت علی (ع) اجتماع اسلامی بر اصول سرمایه اجتماعی و احترام اجتماعی، اعتماد اجتماعی، حدود و حقوق اجتماعی، آداب و ارزش اجتماعی، ارتباط اجتماعی، شناخت و باورهای اجتماعی استوار است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این کتاب ارائه تحلیلی از نسبت منطقی میان ۲ مولفه ارزشمند اخلاقی حرمت اجتماعی و سرمایه اجتماعی است.

عرب زاده اضافه کرد: نگارندگان در این کتاب تلاش کردند با توسل به آثار و احادیث امیرالمومنین علی (ع) به تبیین این نکته اهتمام ورزند که هر جا سخن از احترام اجتماعی و عزت همنوعان و اعتبار و ارزش های اخلاقی انسانی است سرمایه اجتماعی را باید منتظر بود و ارتباط توامان میان این ۲ مقوله امری اجتناب ناپذیراست.

کتاب «نسبت میان مولفه احترام اجتماعی با سرمایه اجتماعی از منظر حضرت علی (ع)» در نوبت اول چاپ خود در تیراژ ۵۰۰ و در ۲۵۴ صفحه به چاپ رسیده است.

طراحی جلد و صفحه آرایی این کتاب توسط «سپیده و پری شیرکو» انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha