شمال فلسطین اشغالی جهنمی برای شهرک‌نشینان و آتش‌نشانان صهیونیست

تهران- ایرنا- حملات کوبنده مقاومت اسلامی لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی، سبب بروز آتش سوزی گسترده در این منطقه شده و اوضاع را برای صهیونیست‌ها تبدیل به جهنم کرده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پایگاه خبری العهد در گزارشی با اشاره به حملات کوبنده حزب الله لبنان و آتش سوزی گسترده در شمال فلسطین اشغالی، از ناخرسندی عمیق شهرک نشینان صهیونیست از این موضوع خبر داد.

به نوشته این رسانه لبنانی، شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی این سئوال را می‌پرسند که در مراحل بعدی حملات حزب الله چه مساحتی از شمال به آتش کشیده خواهد شد؟

سئوال دیگری که شهرک نشینان و نیروهای آتش نشانی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی و پس از آتش سوزی گسترده مطرح کرده اند این است که آیا برای ماه آگوست آینده (نیمه مرداد ماه) چیزی می ماند که قابل نجات باشد؟

پایگاه العهد در ادامه به نقل از رسانه صهیونیستی «واللا» از اوضاع سختی خبر داد که آتش نشانان صهیونیست با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به نوشته واللا، آتش سوزی که در تلویزیون هم نشان داده شد به وضوح بیانگر اوضاع تیم‌های آتش نشانی در شمال است. ساکنانی که برای هدفی که اهمیت آن کمتر از حمایت از اراضی و دارایی های خود نیست، به کار گرفته شده‌اند تا آتش را خاموش کنند.

این رسانه صهیونیستی از جنگل های و مناطق سبز در شمال فلسطین اشغالی به عنوان چالشی بزرگ برای آتش نشانان با توجه به آتش سوزی گسترده ناشی از حملات حزب الله و تحرکات ارتش اشغالگر در این منطقه نام برد.

به گزارش ایرنا،حزب‌الله در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha