سه هزار میلیارد ریال برای توسعه راه‌های اردستان در دولت سیزدهم هزینه شد

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان گفت: افزون بر سه هزار میلیارد ریال برای توسعه راه‌های این شهرستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی‌طبا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خدمات گسترده و قابل توجهی در بخش های مختلف شهرستان اردستان در سه سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم انجام شده که یکی از آنها نهضت آسفالت در حوزه راهداری است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آسفالت، روشنایی جاده ترانزیت و نصب بیش از ۶ کیلومتر جداکننده (نیو جرسی) در مسیر اردستان به اصفهان انجام شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه روکش آسفالت روستاهای بخش مرکزی، زواره و مهاباد انجام شده است، ادامه داد: اجرای روکش آسفالت محور روستای کسوج به شهرستان نطنز به طول ۲۰ کیلومتر در برنامه‌های سال جاری قرار دارد که با انجام آن درخواست چند ساله اهالی این روستا محقق می‌شود.

احمدی‌طبا به حوزه میراث فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: مرمت و بازسازی خانه تاریخی حکیم پس از ۱۹ سال با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اصفهان و صدور پروانه بهره برداری هتل سایبان اردستان پس از هفت سال از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاسیس اقامتگاه‌های بومگردی روستای کسوج، پنجه آفتاب و هتل دربند زواره از جمله کارهای انجام شده در دولت سیزدهم است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha