برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری اولویت مسوولان گناباد است

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت:‌ برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری باید اولویت مسوولان این شهرستان باشد و از همه ظرفیت‌های موجود برای مشارکت گسترده مردم در این عرصه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گناباد از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست که با تامین نیازها و ضرورت‌های ستاد انتخابات ریاست جمهوری شامل نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات، برای بسترسازی برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

وی ادامه داد:‌ علاوه بر مناطق شهری باید با پیگیری بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی در هر روستا یک ستاد برای تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشکیل شود و امکانات لازم در خدمت برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

فرماندار گناباد گفت:‌ امکانات و فضا، در این شهرستان به صورت مساوی در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و هواداران آنان قرار می گیرد و همکاری لازم برای انجام تبلیغات نامزدها در چهارچوب ضوابط و موازین قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار گناباد، شجاعت و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مردم و مدیریت کلان و انقلابی در اداره کشور را از شاخصه های مهم مکتب شهید آیت الله رئیسی برشمرد و گفت: شهید رئیسی به عنوان یک مسوول برای خدمت به مردم مناطق شهری و روستایی شب و روز و تعطیل و غیرتعطیل نمی شناخت.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز گناباد در استان از نظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن، که با فاصله زیاد دیگر شهرستان‌ها را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: از مجموع ۷۰ هزار میلیارد ریال طرح قابل بهره برداری که با عنوان یادگار ابراهیم در گناباد آماده شده است، ۴۰ هزار میلیارد ریال مربوط به نهضت ملی مسکن است و هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی گناباد در چند روز آینده با حضور مسوولان کشوری به بهره برداری می رسد.

نصیری گفت:‌ یک هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در مناطق شهری گناباد با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۷۰ درصد در حال اجرا است و ۵۵۰ واحد در مناطق روستایی هم در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی اظهار کرد:‌ شهرداری گناباد برای متقاضیان ۲ هزار و ۱۸۸ واحد نهضت ملی مسکن که زمین مورد نیاز آنها تامین شده است، حداکثر تا یک هفته آینده پروانه ساختمانی صادر کند و تامین اجتماعی هم قول مساعد برای سرعت بخشی در انجام کارهای بیمه ای فعالیت های این بخش داده است.

فرماندار گناباد افزود:‌ متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن این شهرستان که در یک هفته آینده پروانه ساختمانی آنها صادر می شود، باید در مدت ۱۵ روز نسبت به آغاز عملیات اجرایی و پی ریزی ساختمان خود اقدام کنند.

وی در خصوص حذف برخی از رشته های دانشگاه پیام نور گناباد نیز گفت: حفظ و ارتقای این دانشگاه مورد توجه مسوولان گنابادی قرار دارد و پیگیری هایی برای ادغام آن مجتمع آموزش عالی گناباد، مشروط به حفظ دانشجویان،‌ رشته ها و اعضای هیات علمی، در چند ماه گذشته انجام شد، ولی این امر محقق نشد.

نصیری، علت حذف برخی از رشته های دانشگاه پیام نور گناباد را اجرای طرح آمایش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عنوان سیاست کلی کشور عنوان کرد.

وی افزود: هیچ مسوولی در گناباد به دنبال تعطیلی دانشگاه پیام نور این شهرستان نبوده و نیست و از همه ظرفیت ها برای ارتقای این مرکز آموزش عالی استفاده می شود.

امام جمعه گناباد نیز حضور گسترده مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری را تکمیل کننده شرکت پرشور آنان در تشییع باشکوه پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت خواند و گفت:‌ تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب مسوولان و کارکنان ادارات و سازمان ها در خدمت به مردم، در افزایش حضور در انتخابات سال جاری تاثیر زیادی دارد.

حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب گفت:‌ دشمنان تا قبل از شهادت شهدای خدمت ادعا می کردند که پشتوانه حضور مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی کمرنگ شده است ولی حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهید جمهور ثابت کرد که نه تنها پشتوانه مردمی این نظام تضعیف نشده، بلکه تقویت شده است

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha