۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱
کد خبر: 85502833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: یکی از راه‌های نفوذ دشمن حوزه گزینش است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران یکی از راه‌های نفوذ دشمن را حوزه گزینش دانست گفت: انحراف از معیارها عارضه گزینش دستگاه‌ها است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه بازدید گروه بازرسان هیات مرکزی وزارت کشور از هسته گزینش استانداری، کار گزینش را حساس و مسوولیت آور دانست و افزود: تاکید امام راحل در این خصوص به ساخت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بود و باید تلاش کنیم عقب ماندگی‌های این حوزه را طبق منویات بنیانگذار انقلاب جبران کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه کار گزینش نباید متأثر از فضای دولت‌ها باشد و موجب تزلزل در وظایف افراد شود، اظهار کرد: کار گزینش یک جریان مستقل است که باید شکل گیری آن تحت نظر ولایت باشد.

فخاری کیفیت تأثیرگذاری در امر گزینش افراد را منوط به کار میدانی و تحقیقات دانست و ادامه داد: از موارد مهم دیگر در این مسیر، بررسی سوابق افراد و تشکیل و جمع بندی صحیح پرونده‌ها است که باید به صورت شکلی و محتوایی انجام شود.

وی مهمترین عارضه گزینش را انحراف از معیارها اعلام و بر ضرورت آموزش در این زمینه تاکید کرد و گفت: گزینشی که تحت آموزش مستمر نباشد نتایج مناسبی نخواهد داشت.

استاندار تهران بر لزوم بازرسی از مجموعه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: باید دلایل و آسیب‌ها، شناسایی و الگوهای درست ارائه شوند.

فخاری یکی از راه‌های نفوذ دشمن را حوزه گزینش دانست و افزود: گزینش عناصر انسانی مهم و تعیین کننده سرنوشت ساختارهای اداری است، چرا که عدم شایسته‌گزینی در این حیطه تامین نیازمندی‌های مردم را دچار مشکل می‌کند و در این راستا نیازمند این هستیم که نقاط آسیب شناسایی شوند.

استاندار تهران کار گزینش را جهادی و ارزشمند دانست و ادامه داد: تمام تلاشمان باید در این خصوص باشد که کارهای ماندگار انجام دهیم، چرا که در صورت قصور، کم کاری، نداشتن دقت نظر بالا و بروز خطا، آیندگان ما را مواخذه خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha