۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85502902
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۶ کیلوگرم موادمخدر از خودروی سواری در زنجان

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85502902
کشف ۵۶ کیلوگرم موادمخدر از خودروی سواری در زنجان

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و کشف مقدار ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان سرهنگ رحیم رفیعی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور اتوبان قزوین - زنجان مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران با مراقبت پیرامونی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی دقیق از آن مقدار ۵۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: در این عملیات تعداد ۲ نفر قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و خودرو توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در از همه همشهریان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مبنی بر خرید و فروش یا حمل و نگهداری موادمخدر موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه باموادمخدر استان گزارش کنند.


توقیف انواع کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ حسین بدری افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مقابله با کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی از ۲ دستگاه خودرو سواری شوتی و یک دستگاه خودرو کامیونت خاور و یک دستگاه کامیون باری مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق خارجی کشف کردند.

وی در خصوص اقلام توقیف شده از این خودروها به تعداد ۲۱۶ عدد قوری استیل خارجی، سه هزار و ۹۵۰ عدد انواع مواد شوینده، ۶۰ دستگاه آب میوه گیری، چهار عدد زودپز و ۱۰ دستگاه کنتاکتور برق خارجی و تعداد ۱۸۷ طاقه (۵۰۱۹ متر) پارچه و تعداد ۵۶۰ ثوب البسه خارجی اشاره کرد.

بدری تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای توقیف شده را ۲۶۰ میلیاردریال برآورد کردند که در این راستا چهار نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha