خطبه عقد ازدواج ۱۹۵ زوج در حرم مطهر رضوی خوانده شد

مشهد- ایرنا- همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خطبه عقد ازدواج ۱۷۰ زوج ایرانی و ۲۵ زوج غیرایرانی در حرم مطهر امام رضا (ع) خوانده شد.

به گزارش ایرنا، مدیر امور زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۱۴ زوج غیرایرانی از کشورهای ماداگاسکار، هندوستان، سوریه، انگلستان، پاکستان، فرانسه، عراق و آمریکا و ۱۱ زوج هم از لبنان بودند.

حجت الاسلام سید محمد ذوالفقاری افزود: حوزه خدمات این نهاد به زائران غیرایرانی شامل ارائه مشابه همه خدماتی است که به زائران ایرانی در حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود که یکی از این خدمات خواندن خطبه عقد ازدواج در کنار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) است که مشابه این زمینه برای زائران غیرایرانی فراهم شده است.

وی ادامه داد: در اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در کنار جاری کردن خطبه عقد برای زوجین، امکان استفاده از خدماتی از جمله ارائه سبک و سیاق زندگی رضوی، اهدای اقلام فرهنگی و ارائه خدمات مشاوره خانواده نیز فراهم شده است.

خطبه عقد ازدواج ۱۹۶ زوج ایرانی و غیرایرانی در حرم مطهر رضوی خوانده شد

مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: دیروز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خطبه عقد ازدواج ۱۷۰ زوج ایرانی در حرم امام رضا(ع) جاری شد.

حجت الاسلام علی پایا افزود: بسیاری از زائران و مجاوران امام رئوف (ع)، آرزو دارند آغاز زندگی خود را با عقد در حرم امام رضا (ع) متبرک کنند تا این برکت و نور تا پایان زندگی همراهشان باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha