۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85503045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام صهیونیست: فقط توافق با حماس، به آزادی اسرا منجر می‌شود

تهران-ایرنا- فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی گفت که تنها در صورت توافق با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) می‌توان اسیران صهیونیست را آزاد کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، «اسرائیل زیو» در واکنش به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۲۰۰ فلسطینی با هدف بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست، افزود: فقط توافق با حماس است که می تواند به بازگشت اسرا منجر شود.

وی به حملات حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی و آوارگی هزاران صهیونیست نیز اشاره و اضافه کرد: امضای توافق تبادل اسرا به نفع اسرائیل است، زیرا ما در شمال، با یک تهدید جدی رو به رو هستیم.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه اعلام کرد که در جنایت خود در اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته چهار اسیر صهیونیست را بازگرداند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

در همین حال، دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تاکنون به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

«مارتین گریفیث» معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد هم با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات تاکید کرد که عذاب دسته‌جمعی در این منطقه همین الان باید پایان یابد.

وی افزود: اردوگاه النصیرات به کانون (رخدادهای) بسیار شوکه کننده ای تبدیل شده که غیرنظامیان در سراسر نوار غزه با آن مواجه هستند.

گریفیث تاکید کرد: قتل و ویرانی که در پی عملیات نظامی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در اردوگاه النصیرات بوجود آمد، ثابت کرد که هر روزی که از این جنگ می‌گذرد، فاجعه بزرگ‌تر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha