خشم خانواده نظامی صهیونیست کشته شده در النصیرات از مقامات تل آویو

تهران - ایرنا - خانواده نظامی صهیونیست کشته شده در اردوگاه «النصیرات » در نوار غزه از حضور «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم در مراسم تشییع جنازه او جلوگیری کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، خانواده «آرنون زامورا» افسر یگان نیروهای ویژه ارتش رژیم اسرائیل موسوم به (الیمام) که در عملیات بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست در اردوگاه النصیرات در نوار غزه به هلاکت رسید، از حضور سیاستمداران این رژیم در مراسم تشییع جنازه او جلوگیری کرد.

شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی اشاره کرد که بن گویر از جمله سیاستمدارانی بود که از شرکت در مراسم تشییع جنازه «آرنون زامورا» نظامی ۳۶ ساله ارتش رژیم اسرائیل از سوی خانواده این نظامی صهیونیست منع شد.

بر اساس این گزارش، بن گویر قصد داشت در مراسم تشییع جنازه زامورا که روز شنبه در اردوگاه النصیرات به هلاکت رسید، شرکت کند.

کانال ۱۲ رژیم اسرائیل دیروز شنبه گزارش داد که زامورا فرمانده یگان «الیمام» (واحد ویژه مرزبانی) در جریان عملیات بازگرداندن اسیران صهیونیست از النصیرات در نوار غزه کشته شد.

در حالی که خانواده اسیران صهیونیست در نوار غزه، تنها راه بازگرداندن تمامی اسیران صهیونیست را بستن قرارداد مبادله اسیران با جنبش حماس دانسته اند، بن گویر دیروز شنبه بار دیگر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» تاکید کرد که رژیم اسرائیل اسرای خود را به جز از طریق فشار نظامی مستمر باز نخواهد گرداند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی دیروز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد. دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تاکنون به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز شنبه اعلام کرد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات توانسته چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس شنبه شب در پیامی با اشاره به شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بی‌گناه در اردوگاه النصیرات اعلام کرد: آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه النصیرات انجام داد جنایت جنگی پیچیده‌ای است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند، اسرای صهیونیست هستند.

وی گفت: دشمن با انجام کشتارهای هولناک توانست تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات به قتل رساند.

ابوعبیده ادامه داد: این عملیات خطر بزرگی برای اسیران دشمن به همراه خواهد داشت و تأثیرات مخربی بر شرایط و زندگی آنها می‌گذارد.

تحلیلگران و کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی بازگشت ۴ اسیر صهیونیست از نوار غزه را باعث خروج این رژیم از "مخصمه راهبردی" خود ندانسته و تاکید کردند که بازگشت سایر اسیران صهیونیست از این منطقه تنها با توافق با مقاومت فلسطین و امتیازدهی گسترده تل آویو امکانپذیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha