۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85503079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام صهیونیست: دستاوردهای ارتش در غزه، رو به نابودی است

تهران-ایرنا- رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی با اشاره به تجدید قوای مقاومت فلسطین در غزه، درباره از دست‌رفتن دستاوردهای ارتش اشغالگر در این منطقه هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، «میراو میکائیلی» در واکنش به بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست از نوار غزه پس از جنایت جدید ارتش اشغالگر در اردوگاه النصیرات گفت: در کنار خوشحالی موقت ناشی از بازگشت چهار اسیر، باید این موضوع را هم بدانیم که ارتش در نوار غزه، وضعیت شکننده ای دارد.

این مقام صهیونیست درباره بازگشت مقاومت فلسطین به مناطقی که پیشتر توسط ارتش اشغالگر تصرف شده بودند نیز گفت: دستاوردهای ارتش در نوار غزه، در حال نابودی است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه اعلام کرد که در جنایت تازه خود در اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را بازگرداند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

در همین حال، دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تاکنون به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

کشتار مردم بی دفاع فلسطین در اردوگاه النصیرات واکنش های زیادی را در پی داشت.

«محمود مرداوی» از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی کشتن اسرای خود را بر زنده بودن و ماندن آنها در دست مقاومت ترجیح می دهد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با همکاری آمریکا دست به جنایتی بزرگ در اردوگاه النصیرات زد و مقاومت بعد از عملیات النصیرات تدابیری اتخاذ خواهد کرد که بر زندگی اسرای اسرائیلی تاثیرگذار خواهد بود.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نیز ضمن محکومیت این جنایت تروریستی خواستار اقدام فوری و قاطع جامعه بین‌المللی برای توقف این جنایت‌ها شد.

جاسم محمد البدیوی تاکید کرد: حمله به اردوگاه النصیرات جنایتی فجیع و تروریستی است که مردم بی‌گناه را به طرز وحشیانه و بی‌سابقه هدف قرار داد. این تجاوز وحشتناک چهره واقعی نیروهای اشغالگر را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که آن‌ها هیچ گونه پایبندی به معاهدات بین‌المللی و ارزش‌های انسانی ندارند.

«مارتین گریفیث» معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد هم با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات تاکید کرد که عذاب دسته‌جمعی در این منطقه همین الان باید پایان یابد.

وی گفت: اردوگاه النصیرات به کانون (رخدادهای) بسیار شوکه کننده ای تبدیل شده که غیرنظامیان در سراسر نوار غزه با آن مواجه هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز در اظهاراتی گفت: ارتش (رژیم) اسرائیل اعلام کرد که چهار تن از اسرای خود نزد جنبش حماس را آزاد کرده و به دستاوردهایی دست یافته اما به مردم نگفته که بهایی که برای آزادی آنها پرداخته شده، ۱۲۰ هزار شهید و مجروح مرد و زن از مردم فلسطین و هزاران کشته و زخمی اسرائیلی است.

شیخ نعیم قاسم افزود: اگر درباره این اتفاق صحبت کنیم، می‌گوئیم که این یک شکست وحشتناک، کوچک و حقیر تلقی می‌شود که (رژیم) اسرائیل نتوانست برخی از اسیران خود را جز بعد از این جنایات هولناک و پس از کشته و زخمی شدن هزاران نفر از نیروهای خود آزاد کند و این چه دستاوردی است؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha