۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85503095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ دستگاه‌ اجرایی خراسان‌ جنوبی در حوزه نماز امتیاز کامل گرفتند

بیرجند - ایرنا - مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: ۸۳ دستگاه اجرایی استان در حوزه نماز براساس سامانه سجاده ارزیابی شدند که از این تعداد ۳۰ دستگاه امتیاز کامل کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین کمیلی روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: همچنین بر اساس این ارزیابی طی سال گذشته ۴۰ دستگاه اجرایی بالای ۹۰۰ امتیاز و چهار دستگاه اجرایی بالای ۸۰۰ امتیاز کسب کردند.

وی گفت: چهار دستگاه اجرایی بالای ۷۰۰ امتیاز و پنج دستگاه از جمله کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آزمایشگاه مکانیک خاک، ورزش و جوانان، بانک صادرات و بانک ملت بدون عملکرد بودند چون مستندات خود را در سامانه سجاد ارائه نکردند تا ارزیابی شوند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جماعت مساجد تاکید کرد و افزود: ۶۵ پرونده مجمع خیرین مسجدساز تشکیل و به تهران ارسال شده که ۳۷ پرونده پاسخ داده و کمک دریافت شده، مابقی پرونده‌ها هم در نوبت پاسخگویی است.

۳۰ دستگاه‌ اجرایی خراسان‌ جنوبی در حوزه نماز امتیاز کامل گرفتند

وی یادآور شد: آیین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مصوب هیات وزیران در دولت سیزدهم و اسفند ۱۴۰۲ به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که باید مورد توجه مدیران برای اجرایی شدن باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸۰ مدرسه استان فاقد نمازخانه است گفت: برای تامین ۳۰ هزار متر مربع فرش نمازخانه در مدارس حدود ۳۰ میلیارد ریال نیاز است.

حامد رخسارپور افزود: سال گذشته چهار هزار متر مربع فرش نمازخانه خریداری شد همچنین نمازخانه مستقل در ۶ مدرسه ساخته و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۰ نمازخانه نیمه تمام در مدارس وجود دارد گفت: از این تعداد برای اتمام ۱۰ نمازخانه در سال جاری ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha