احداث سه هزار و ۵۱۷ مسکن برای مددجویان لرستانی در دولت سیزدهم

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: سه هزار و ۵۱۷ واحد مسکن مددجویی در این استان به منظور تامین مسکن مددجویان این نهاد طی دولت سیزدهم احداث شده است.

جلال شیخ پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای تامین مسکن مددجویان این نهاد ۲ هزار و ۵۸۷ مورد تعمیر مسکن، یک هزار و ۶۲۱ کمک به احداث فضای جانبی و ۱۱۱ واحد کمک به خرید مسکن مددجویی طی دولت سیزدهم در این نهاد انجام شده است.

وی اظهار داشت: به منظور اجاره مسکن نیز ۳۳ هزار و ۴۲۰ مورد با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن برای سه هزار و ۹۶۸ واحد مسکونی پرداخت شده است.

شیخ پور با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان این نهاد به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم قرار داشته است عنوان کرد: طی سه سال گذشته عملیات احداث پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان آغاز و بخش عمده ای از این واحدها تاکنون تحویل شده است.

وی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح استان در دست احداث است و امسال از مجموع ۳۳ هزار واحد مسکونی افتتاح شده در سطح کشور یک هزار و ۷۴۱ واحد در این استان به مددجویان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ادامه داد: این واحدهای مسکونی با اعتبار حدود هشت هزار میلیارد ریال ساخته شده اند.

شیخ پور با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در این استان در دست اقدام است، اضافه کرد: این واحدهای مسکونی نیز در مدت حداکثر ۲ سال تکمیل و تحویل مددجویان استان خواهند شد.

وی بیان کرد: از این مجموع ۱۵۰ واحد مسکونی امسال تکمیل و تحویل مددجویان این نهاد می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha