۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85503321
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تهران قهرمان مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85503321
تهران قهرمان مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور شد

رشت - ایرنا - رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران کشور جام شهدای خدمت عصر یکشنبه با قهرمانی تیم تهران در سواحل منطقه سنگاچین شهرستان بندرانزلی خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت‌های که یک روزه و با حضور۱۳ تیم در چهار وزن به میزبانی هیات ورزش کارگری گیلان برگزار شد، تیم تهران موفق شد با کسب ۷۵ امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

تیم کشتی ساحلی کارگران مازندران با کسب ۶۰ امتیاز نایب قهرمان کشور شد، تیم فارس نیز با ۵۱ امتیاز به مقام سوم این رقابتها دست یافت. تیم کارگران گیلان هم با کسب ۵۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در رقابتهای انفرادی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدجواد میرزائیان از لرستان در وزن ۸۰ کیلوگرم محمدرضا عسگرپور از فارس، در ۹۰ کیلوگرم زین‌العابدین علیمرادی از تهران و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم سجاد بوداغی از مازندران قهرمان شدند.

رقابتهای کشتی ساحلی و کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور جام شهدای خدمت از صبح امروز با حضور حدود ۲۵۰ ورزشکار در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شده که در پایان نفرات برتر به اردو تیمهای ملی دعوت خواهند شد.

در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور جام شهدای خدمت که ۱۷ تیم از استانهای مختلف کشور حضور دارند و در ۱۰ وزن در مجموعه ورزشی تفریحی کارگران منطقه سنگاچین بندرانزلی برگزار می شود، امشب با معرفی تیمها و نفرات برتر خاتمه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha