دستگیری دو عامل نزاع خیابانی و جمع آوری معتادین متجاهر در ملارد

ملارد - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری دو عامل نزاع و درگیری خیابانی در منطقه مارلیک و اجرای طرح جمع آوری معتادین در سطح شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارش شهروندان مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خیابانی و به دنبال آن تیراندازی با سلاح گرم در منطقه مارلیک که موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در صحنه، عوامل نزاع به سرعت، محل را ترک کرده بودند که با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی ، ۲ متهم دارای سابقه اوباشگری در عملیاتی در ملارد دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، یک قبضه کلت کمری با دو تیغه خشاب به همراه ۶۶ فشنگ جنگی و مقدار ۵۰۰گرم تریاک و ۴ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری معتادان متجاهر

سرهنگ نورمحمدی در ادامه افزود: در راستای دستگیری خرده فروشان مواد افیونی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود افراد پرخطر، این طرح در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح با هماهنگی مرجع قضائی و شناسایی پاتوق توزیع کنندگان موادمخدر، ۶ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۳۵ نفر معتاد متجاهر در ملارد جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha