۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85503389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ هزار میلیارد تومان در ۲ سفر شهید جمهور به خوزستان اختصاص یافت

اهواز- ایرنا - استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات گسترده دولت سیزدهم در این استان گفت: ۵۴ هزار میلیارد تومان(همت) در جریان ۲ سفر رییس جمهور شهید به این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی‌محراب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح‌های زیادی طی سه سال اخیر درخوزستان اجرا شدند و به لطف شهید خدمت، تعداد مصوبات خوزستان در کشور بی‌نظیر بود.

وی اظهار کرد: با اختصاص ۵۴ همت بودجه در ۲ سفر آیت الله رییسی به خوزستان یک حرکت بزرگ در استان شکل گرفت و خوزستان را به یک کارگاه تبدیل کرد.

استاندارخوزستان ابراز امیدواری کرد: در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم طرح‌ها با شدت بیشتری اجرا شوند.

حسینی‌محراب خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی هشت بار به خوزستان سفر کرد و مکتبی برای خدمت به مردم و نوکری آنها باقی گذاشت، برای خدمت به مردم از هیچ کاری فروگذار نکرد و اقدامات خوبی در زمینه راهسازی، فولاد، کشاورزی، بنادر و دیگر حوزه ها انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین توجه دولت رییسی به روستاها بود گفت: توجه به روستاها از محل آلاینده‌ها و ارزش افزوده در نوع خود بی نظیر بود به گونه ای که ۱۶۰ هزار میلیارد ریال ظرف مدت کوتاهی برای آبادانی شهرها و روستاها تزریق شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: آیت الله رییسی کارنامه موفقی در خوزستان بر جای گذاشت که امیدواریم روند توسعه دراین استان تداوم یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha