۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85503393
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85503393
حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

تهران- ایرنا- مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) از حمله راکتی به یک موضع نظامی صهیونیست‌ها در مجاورت نوار غزه همزمان با ضربات زمینی به اشغالگران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد: رزمندگان ما در عملیاتی مشترک با «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پایگاه نظامی «صوفا» در اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مناطق «حولیت» و مصوفا» در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: یک تانک «مرکاوا» را در میدان «العوده» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار دادیم که منجر به انهدام آن و هلاکت و زخمی شدن چند نظامی دشمن شد.

نیروهای «شهید عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد: رزمندگان ما با خمپاره، سربازان و خودروهای دشمن در حال نفوذ به اطراف میدان العوده در شهر رفح را بمباران کردند.

گردان های القسام نیز از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست در غرب شهر رفح خبر داد.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روز به‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha