اقتصاد دیجیتال موجب شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کلان می‌شود

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد دیجیتال به عنوان موضوعی فراگیر تمام ابعاد مختلف اقتصادی از جمله اقتصاد دریا محور، معدن و اقتصاد کشاورزی را در بر گرفته و موجب شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کلان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جلساتی که در حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود باید به پیشبرد طرح های علمی در سیستنان و بلوچستان کمک کند.
وی بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه معدن و اقتصاد معدنی صورت گرفته که می‌تواند در توسعه سیستان و بلوچستان نقش به سزایی داشته باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما هر چقدر از نظر علمی پیشرفت کنیم باز هم نیاز به مطالعه بیشتر خواهیم داشت چراکه با تفکر در طبیعت هر بار دری از دریای علم بر روی ما باز می‌گردد.
وی با تاکید بر اهمیت تفکر در خلقت موجودات اذعان کرد: استفاده از فناوری های الهی ضرورت دارد، همچنین قرآن به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش از این علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.
کرمی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که با وجود ظرفیت بی‌نظیر مرز می‌توانیم در حوزه تجارت در کشور نقش ایفا کنیم بنابراین باید از ظرفیت جوانان و نوجوانان و ایده‌های خلاق آنها در جهت توسعه تجارت بهره‌گیری کرد.
وی ادامه داد: فرزندان ما باید از همان ابتدا توانمند تربیت شوند چرا که ما باید به کمک همین فرزندان موجبات پیشرفت سیستان و بلوچستان را فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha