۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85503510
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سوریه: رژیم صهیونیستی وحشیانه‌ترین جنایت را در النصیرات مرتکب شد

تهران- ایرنا- وزارت امور خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» را وحشیانه‌ترین جنایت توصیف کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم نژادپرست صهیونیستی و کابینه جنایتکار آن به ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایت‌ها علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند که روز گذشته نیز ۲۷۴ نفر را در النصیرات به شهادت رساندند.

در این بیانیه آمده است: ارتش تروریستی اسرائیل مرتکب کشتار هولناک علیه غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه شد و اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که آمریکا نیز در این عملیات جنایتکارانه دست داشته که مؤید همدستی آن با رژیم صهیونیستی در جنایت‌های جنگی غزه است.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین تأکید کرد که دعوت از جامعه جهانی و سازمان ملل برای اقدام قاطع جهت توقف این جنایت‌ها و تجاوزات، امری ضروری است.

رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد و سپس مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha