۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85503522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمایشگاه تست مخازن خودرو در ملایر افتتاح شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85503522
آزمایشگاه تست مخازن خودرو در ملایر افتتاح شد

همدان- ایرنا- همزمان با روز جهانی تایید صلاحیت، آزمایشگاه تایید صلاحیت شده تست مخازن خودرو بر اساس استاندارد ۱۷۰۲۵ با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در ملایر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل استاندارد استان همدان روز یکشنبه در آئین افتتاح آزمایشگاه ۱۷۰۲۵ در ملایر اظهار کرد: این آزمایشگاه موفق شد گواهینامه ۱۷۰۲۵ را از سازمان ملی استاندارد ایران کسب کند.

«امیرمسعود مجیدی» افزود: آزمایشگاه هیدرواستاتیک که در ملایر افتتاح شد، بین شهرهای همجوار تویسرکان، نهاوند و ملایر تنها آمایشگاهی است که با اخذ گواهینامه بین‌المللی، می‌تواند تست مخازن را را در خودروها انجام دهد.

وی تاکید کرد: تمام خودروهای گازسوز موظف هستند هر ۶ سال یکبار مخزن خود را برای معاینه فنی تست کنند و در جنوب استان این تست فقط در شهرستان ملایر قابل انجام است.

آزمایشگاه تست مخازن خودرو در ملایر افتتاح شد

مدیرکل استاندارد استان همدان ادامه داد: نهایت اعتبار مخزن گاز خودروها ۱۵ سال است و در این مدت رانندگان می‌توانند از این مخزن استفاده و بعد از این مدت، مخزن را تعویض کنند.

مجیدی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و راه‌اندازی این آزمایشگاه هزینه شده است؛ بیان کرد: این آزمایشگاه موفق شد گواهینامه بین‌المللی را دریافت کند که اعتبار آن در هر جایی قابل استناد و اعتبار است.

وی گفت: در استان همدان چند آزمایشگاه دیگر نیز موفق شدند این گواهینامه بین‌المللی را دریافت و تست‌های لازم را روی خودروها انجام دهند.

به گزارش ایرنا؛ در این آئین گواهینامه استاندارد ۱۷۰۲۵ به مدیر آزمایشگاه ترابرد گستر زاگرس هفت اهدا شد.

اداره استاندارد شهرستان ملایر علاوه بر نظارت بر واحدهای ملایر و نهاوند، بخش‌هایی از شهرستان تویسرکان را نیز تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha