۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85503573
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداران ۵۰۰ میلیارد ریالی فروش حواله خودرو در البرز دستگیر شدند

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز  گفت: فردی که با همدستی همسر و یکی از بستگانش اقدام به ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با شیوه فروش حواله خودرو دراین استان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،‌ سردار "حمید هداوند" روز یکشنبه درگفت وگویی اظهار داشت: به دنبال ارجاع پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله خودرو به پایگاه دوم پلیس آگاهی، تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل شد.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه ازسوی کارآگاهان مشخص شد که متهم اصلی پرونده با وعده فروش حواله خودرو اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی از ۳۵ نفرکرده و به خارج از کشور گریخته‌است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه همسر و یکی از بستگان متهم پرونده که در ارتکاب کلاهبرداری با وی همکاری می‌کردند در شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: در ادامه با همکاری عوامل پلیس بین‌الملل متهم اصلی در یکی از کشورهای هم مرز ایران توسط پلیس دستگیر و به داخل کشور منتقل شد.

هداوند با اشاره به ارزش کلاهبرداری ۵۰۰ میلیارد ریالی این پرونده گفت: متهم با ترغیب شهروندان به خرید حواله خودرو با قیمت پایین‌تر مبالغی را به صورت نقدی از آنها دریافت و با سوداگری در بازارهای ملک و ارز به چند شهروند خودرو تحویل و با بالا رفتن گردش مالی از ایران گریخته بود.

وی افزود : متهمان به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha