اسبقیان: دستگاه‌های نظارتی در پرونده فساد در فوتبال تصمیم‌گیرنده هستند

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: در راستای پرونده برخورد با متخلفان فساد در فوتبال، دستگاه‌های نظارتی تصمیم‌گیرنده خواهند بود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، محمدشروین اسبقیان در پایان مسابقات آسیایی کوراش در تهران که با قهرمانی ازبکستان و نایب قهرمانی ایران همراه شد، اظهار داشت: مسابقات خوبی را شاهد بودیم. کوراش رشته‌ای نوپا در ایران تلقی می‌شود، اما برنامه‌ریزی خوبی برای آن انجام شده است.

وی گفت: کوراش‌کاران ما عملکرد خوبی در مسابقات آسیایی تهران داشتند. ازبکستان قدرت اصلی این رشته است و سرمایه‌گذاری خوبی دارد. به آینده کوراش و رسیدن به سکوی اول، امیدوار هستیم.

اسبقیان در خصوص برنامه‌های ارگان‌های ورزش کشور برای میزبانی از رویدادهای بین‌المللی، بیان کرد: ما همراه فدراسیون‌ها هستیم و سیاست وزارت ورزش این است که میزبانی‌ها را در شورای برون‌مرزی با نظر موافق تصویب ‌کنیم. علاقه داریم ورزشکاران کشورهای مختلف به ایران آمده و شرایط‌ خوب و امنیت ایران اسلامی را از نزدیک ببینند.

وی بیان کرد: یکی از فاکتورهای مهم نیز ارتباط میان ملت‌هاست که از طریق دیپلماسی ورزش قابل دستیابی است.

اسبقیان سپس به میزبانی ایران از مسابقات ناشنوایان آسیا اشاره کرد و گفت: ستاد عالی مسابقات تشکیل شده و وزارت ورزش نیز نظارت می‌کند تا کارهای اجرایی به‌خوبی انجام شود. حمایت و نظارت کافی را انجام می‌دهیم تا میزبان خوبی در این دوره از مسابقات باشیم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی، گفت: قطعا این انتخابات فردا برگزار خواهد شد.

معاون وزارت ورزش درباره بودجه فدراسیون‌ها، گفت: ما تفاهمنامه‌ها را با فدراسیون‌ها منعقد کرده‌ایم و تنها با یکی، دو فدراسیون که در ماموریت خارجی بودند تفاهمنامه منعقد نشده است.

اسبقیان در خصوص مشکلات سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، توضیح داد: قطعا مدیر شرکت توسعه برنامه‌ای برای کل مجموعه آزادی داشته و خود وزیر ورزش هم روی این مجموعه حساسیت زیادی دارد. بنا داریم این ورزشگاه که یک سرمایه ملی است و برای برگزاری میزبانی‌ها و مسابقات بین‌المللی تنها مجموعه مهمان‌پسند است، توجه بسیاری کنیم.

وی درباره برخورد با مختلفان پرونده فساد در فوتبال، گفت: مقررات هر چه باشد انجام می‌شود. دستگاه‌های نظارتی تصمیم خواهند گرفت و ما هم حمایت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha