عبداللهی: استقلال به حقش نرسید؛ نکونام باید به کارش ادامه دهد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: حق استقلال رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر بود که متاسفانه به این مهم نرسید و معتقدم جواد نکونام می‌تواند آبی‌ها را در فصل آینده به این عنوان برساند.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص نایب قهرمانی استقلال در بیست و سومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال بخت خوبی برای رسیدن به قهرمانی داشت، اما با بدشانسی از رسیدن به این عنوان محروم شد.

وی افزود: یکی از دلایلی که باعث شد استقلال نتواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند، اشتباهات داوری بود. این مساله و اشتباهات داوران، چند امتیاز مهم را از آبی‌پوشان گرفت. پیشکسوتان باشگاه استقلال، در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، درخواست کردند تا هر چه سریعتر VAR وارد ایران شود تا دیگر اشتباهات داوری در نتایج تاثیرگذار نباشد.

عبداللهی: استقلال به حقش نرسید؛ نکونام باید به کارش ادامه دهد

عبداللهی تصریح کرد: خیلی از مردم به خاطر این اتفاقاتی که رقم خورده از فوتبال ناراحت هستند. متاسفانه اخباری مطرح شده که نشان از فساد در فوتبال ایران دارد.

وی تاکید کرد: باید مقابل فساد در فوتبال ایستاد. فساد باید از ورزشی که میلیون‌ها طرفدار دارد پاک شود، چراکه مردم دوست دارند، اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد نه اینکه نتایج از قبل تعیین شده باشد.

پیشکسوت استقلال، گفت: جواد نکونام عملکرد خوبی در استقلال داشت و معقدم باید به کارش ادامه داده و همچنان سرمربی تیم باشد. او می‌تواند استقلال را در فصل آینده به قهرمانی برساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha