آغاز توزیع بلیت مسابقه تیم‌های فوتبال چادرملو یزد و دریا کاسپین بابل + فیلم

یزد- ایرنا- مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان یزد از آغاز توزیع بلیت مسابقه بین تیم‌های چادرملو اردکان و دریا کاسپین بابل مازندران در چارچوب هفته پایانی لیگ آزادگان در محل ورزشگاه شهید نصیری خبر داد.

" محمد صادق عزیزی " روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ورود تماشاگران برای تماشای این مسابقه حساس از ساعت ۱۷ امروز است.

وی ادامه داد: تمامی مقدمات برگزاری مسابقه بین ۲ تیم چادرملو اردکان و دریا کاسپین بابل با همکاری بخش‌های مختلف در چارچوب قانون در استان فراهم شده است.

نماینده هیات فوتبال یزد در بازی تیم‌های چادرملو و دریا کاسپین بیان کرد: هزینه تمامی حدود ۱۲ هزار بلیت را یک شرکت خریداری کرده که بین تماشاگران به صورت رایگان توزیع می‌شود.

عزیزی ابراز امیدواری کرد همانند مسابقات گذشته در ورزشگاه شهید نصیری یزد شاهد برگزاری دیداری جذاب و تماشاگر پسند باشیم.

هفته سی‌وچهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور امشب با انجام همزمان هر ۹ مسابقه برگزار می‌شود و تکلیف دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر و تیمی که باید به مرحله پلی‌آفِ سقوط برود و برای ماندن در لیگ آزادگان به نبردش ادامه دهد مشخص می‌شود.

یکی از حساس‌ترین مسابقات امشب از ساعت ۱۹و ۴۵ در ورزشگاه شهید نصیری یزد بین چادرملوی اردکان و دریای کاسپین بابل برگزار می‌شود، دیداری که ممکن است برای دریایی‌ها در کویر به جشن بقا تبدیل شود و شاید هم برای اردکانی‌ها جشن صعود به لیگ برتر را رقم بزند.

دریا بابل با ۳۱ امتیاز از ۳۳ مسابقه در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد و چادرملو اردکان که سرمربیگری آن را سعید اخباری بر عهده دارد یکی از ۲ تیم ۷۰ امتیازی جدول است که برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha