۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1018
کد خبر: 85503951
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اشک یا لبخند؛ کدام نصیب هواداران تیم فوتبال چادرملو یزد می‌شود؟

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۷
کد خبر: 85503951
محمد حسین فلاح
اشک یا لبخند؛ کدام نصیب هواداران تیم فوتبال چادرملو یزد می‌شود؟

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملوی استان یزد امشب (دوشنبه)در آخرین بازی لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف تیم دریا کاسپین بابل می رود؛ یکی برای صعود به لیگ برتر و دیگری برای بقا در لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید نصیری یزد رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، شاید تاریخ فوتبال یزد، بازی به این حساسی و سرنوشت سازی را به خود ندیده باشد، تیم فوتبال چادرملو در مقابل یکی از تیم‌های انتهای جدول رقابت‌ها روبرو می‌شود و در صورت پیروزی، صعودش صد در صد است و در صورت تساوی یا باخت باید منتظر نتیجه دیدار فجر سپاسی شیراز با حریف خود باشد.

تیم چادرملو هر دو بازی رفت و برگشت رو در رو با فجر سپاسی را با پیروزی پشت سر گذاشته و همین سند صعود تیم چادرملو را صادر می‌کند اما این در صورتی است که نماینده یزد امروز حریف با انگیزه خود را شکست دهد و کار را به اما و اگر نکشاند.

نماینده بابل نیز امروز بازی مرگ و زندگی دارد و محکوم به پیروزی است که اگر بازی را واگذار کند سقوطش به لیگ دسته۲ قطعی خواهد بود و لذا بازی امروز یک بازی مهم در حد لیگ برتر است.

خرید بلیط؛ اقدام شرکت تولیدی برای تماشاگران یزدی

بلیط های مسابقه را یک شرکت تولیدی یزد خریداری کرده تا تماشاگران یزدی بتوانند رایگان و با خیال راحت در ورزشگاه حاضر شوند و به تشویق تیم محبوب خود بپردارند.

تیم های چادرملو و فجر سپاسی هر دو با ۷۰ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم جدول قرار دارند؛ چادرملو با پیروزی مقابل حریف امروز خود جواز صعود به لیگ برتر را کسب می‌کند چرا که هر دو بازی رو در رو مقابل نماینده شیراز را برده است و همین می تواند ملاکی برای صعودش باشد.

اطراف ورزشگاه شهید نصیری یزد در حالی که هنوز حدود ۹ ساعت به آغاز بازی باقی مانده پرتردد و تماشاگران در حال تهیه بلیط این مسابقه هستند و از آن سو شماری از طرفداران تیم بابلی نیز راهی یزد شده اند تا تیم محبوب خود را در ورزشگاه یزد همراهی کنند.

اگر تیم یزد بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد پس از ۲۰ سال راهی لیگ برتر می شود و این خبری خوشایند برای فوتبال دوستان یزدی است و قطعا امشب در صورت پیروزی، خیابان های یزد حال و هوای دیگری به خود خواهد گرفت اما اگر بازی را واگذار کند قطعا اشک و حسرت جای آن را پر خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار دو تیم است؛ کدام تیم صعود و کدام تیم سقوط می کند؟

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha