فرماندار یزد از تعیین ۳۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان خبر داد

یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: ۳۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان تعیین و عوامل اجرایی با بی‌طرفی کامل طبق مقررات به رسالت خود در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اقدام و از آرای مردم حفاظت کنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمدرضا مدرسی " در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان با بیان این که نمایندگان فرماندار در هر شعبه به نوبه خود کار یک فرمانداری را انجام خواهند داد افزود: رابطین باید افرادی را به عنوان نماینده فرماندار از میان اقشار مردم شناسایی و پس از مصاحبه و بررسی صلاحیت و توانایی، آنها را پیشنهاد کنند.

وی تصریح کرد: رابطین نمایندگان فرماندار نیز باید بر اساس تعداد شعب حوزه کاری خود نیروی کمکی معرفی کنند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان یزد تاکید کرد: رابطین باید افراد قوی، پایبند به قانون، امانتدار، بی‌طرف در انتخابات و آشنا به وظایف قانونی را به عنوان نمایندگان فرماندار در شعب انتخاب کنند.

مدرسی همچنین از رابطین شعب خواست تا اماکن و محلاتی که ظرفیت افزایش شعب اخذ رای را دارند شناسایی و پیشنهاد کنند تا بر اساس نظر هیات اجرایی ثبت سامانه شود.

وی یادآور شد: در هر شعبه اخذ رأی، نماینده فرماندار، اعضای شعبه، ناظران هیئت نظارت شورای نگهبان، هیئت بازرسی و نیروهای تامین امنیت حضور دارند.

فرماندار یزد در پایان با بیان اینکه عدالت محوری در انتخابات باید به دقت رعایت شود گفت: انتخابات با همت همه دست‌اندرکاران در نهایت امنیت، سلامت و صحت برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha