۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85504011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند درصد مشترکان شیراز تحت پوشش آب و فاضلاب هستند؟

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85504011
چند درصد مشترکان شیراز تحت پوشش آب و فاضلاب هستند؟

شیراز-ایرنا-مدیر عامل آب و فاضلاب شیراز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت روستایی کلان‌شهر شیراز تحت پوشش تأسیسات آب قرار دارند، گفت: جمعیت تحت پوشش تأسیسات فاضلاب در کلانشهر شیراز ۸۵.۹ درصد است که نسبت به ۲سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن بهروزی دوشنبه در این باره افزود: تعداد انشعابات فاضلاب نیز بیش از ۵۳۸ هزار فقره است که در ۲سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز ادامه داد: طول خطوط انتقال و شبکه فاضلاب به ۲ هزار و ۵۶۹ کیلومتر رسیده که از ۲سال گذشته تاکنون پیشرفت هفت درصدی داشته است.

به گفته او حجم تصفیه خانه های فاضلاب در مدار بهره برداری در کلانشهر شیراز بیش از ۱۹۴ هزار متر مکعب در شبانه روز می باشد و ۱۱۳ هزار متر مکعب تصفیه خانه فاضلاب نیز در حال ساخت است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز همچنین با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت روستایی کلان‌شهر شیراز تحت پوشش تأسیسات آب قرار دارند، گفت: در کلانشهر شیراز طول خطوط انتقال آب به ۷۳۴ کیلومتر رسیده که از این میزان ۳۳۹ کیلومتر در بخش شهری با لوله ۲۵۰ تا هزار میلی متر و ۳۹۵ کیلومتر در بخش روستایی با سایز ۸۰ تا ۳۱۵ میلی متر اجرا شده است.

وی افزود: طول شبکه توزیع آب در شیراز بیش از شش هزار کیلومتر است که چهار هزار کیلومتر در بخش شهری و ۲هزار کیلومتر در بخش روستایی اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha