امام جمعه آبادان: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقتدار و امنیت و کشور را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان در دفتر امام جمعه این شهر بیان کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح، کشور را در برابر تهدیدات دشمن بیمه می‌کند.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم باعث یاس دشمن و خنثی شدن توطئه‌های آنها علیه نظام و انقلاب است و از این رو همه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ادامه حماسه بدرقه شهدای خدمت دانست و توضیح داد: جوانان انقلابی و هیات‌های مذهبی می‌توانند مردم را به سمت مشارکت در انتخابات هشتم تیر سوق دهند.‌

وی به در پیش بودن دهه ولایت اشاره کرد و افزود: از برنامه‌ها و جشن‌های این مناسبت باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

امام جمعه آبادان بر مردمی برگزار شدن اعیاد دهه ولایت و امامت و حمایت دستگاه‌های اجرایی از این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: متولیان امر برنامه ریزی‌های لازم را در راستای برگزاری نماز عید قربان در روستاها و مناطق محروم نیز انجام دهند.

وی همچنین از حضور نیافتن برخی از مسئولان دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان انتقاد کرد و گفت: حضور در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی همانند سایر نشست ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

۱۳ برنامه محوری به مناسبت دهه ولایت در آبادان تدارک دیده شده است

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: ۱۳ برنامه محوری به مناسبت دهه ولایت و امامت در آبادان تعیین شده که فرصتی مناسب برای افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام عادل رویوران هدف برنامه‌های مناسبتی دهه ولایت و امامت را ایجاد زمینه نشاط اجتماعی با استفاده از هیات‌های مذهبی با محوریت افزایش مشارکت در انتخابات عنوان کرد.

وی برگزاری جشن بچه های غدیر، برگزاری مسابفات نقاشی، جشن روز غدیر و سفره اطعام، مسابقات ورزشی ویژه مساجد و هیات‌های مذهبی را از عمده برنامه‌های دهه ولایت و امامت در شهرستان آبادان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha