فرماندار شهرستان قدس : امید آفرینی در افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری موثر است

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس لزوم برنامه ریزی برای افزایش مشارکت و تقویت مولفه های ایمان و امید در جامعه برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را خواستار شد.

به گزارش ایرنا وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس روز دوشنبه در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: بایستی در حوزه محتوا سازی اقدامات موثر و انگیزشی تولید شود و صرفا به برگزاری برنامه‌های جاری قبلی اکتفا نکنیم.


گلی کانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز ۸ تیر افزود: در این ایام می‌بایست برنامه‌هایی را برای تبیین انتخاب فرد اصلح، افزایش مشارکت و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای و همچنین تقویت مولفه های ایمان و امید در بین آحاد جامعه پیش‌بینی و اجرا کنیم.


گلی‌کانی در ادامه روش و منش شهید آیت الله رئیسی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و مرد میدان بودن ایشان که در آخر در اوج خدمت به مردم به شهادت رسید را یادآور شد و بیان کرد: ما بایستی طوری خدمات دولت سیزدهم را تبیین کنیم تا مردم با شناخت مناسب در مسیر انتخاب فرد اصلح که در امتداد راه شهید جمهور بتواند ایفای نقش نماید و طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در رسیدن به فتح قله حرکت کند.


فرماندار شهرستان قدس در بخش دیگر سخنان خود پیرامون موضوع تبیین جایگاه غدیر گفت:درحوزه عید غدیر فعالیت‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده اما نسبت به تبیین آن خصوصا بحث ولایتمداری بایستی توجه ویژه صورت گیرد.

گلی کانی تصریح کرد : عید غدیر در حقیقت یک انتخاب توسط باری تعالی و یک دستور الهی بوده و توسط رسول مکرم اسلام به بشریت منتقل شد که اگر مسلمانان به این دستور خدا عمل می‌کردند ، هیج انحراف و اختلافی در جهان اسلام شکل نمی‌گرفت که نمونه آن در دنیای امروز ،کودکشی‌های غزه و مسئله فلسطین می‌باشد.


مقام دولتی در شهرستان قدس عنوان کرد: باتوجه با اینکه شهرستان قدس از ظرفیت مطلوب امامزاده حضرتین(ع) برخوردار است بنابراین نبایستی از جایگاه واجب التعظیم آن مغفول شد و برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی نیز در این مکان مقدس صورت گیرد تا به یک قطب مذهبی در سطح شهرستان تبدیل شود.


گلی‌کانی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته برگزاری راهپیمایی عید غدیر از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی را برنامه‌ریزی نماییم اما بایستی آسیب‌شناسی مراسم قبلی صورت گیرد تا در برنامه پیش‌رو نواقص آن برطرف شود و نسبت به پیاده‌سازی نمادهای تبلیغی در سطح شهرستان اقدام شود.


گفتنی است نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه با حضور وحید گلی‌کانی فرماندار قدس، اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرائی در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha