۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85504150
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز فعالیت های تبلیغاتی حامیان سعید جلیلی در همدان

همدان-ایرنا- فعالیت تبلیغاتی حامیان سعید جلیلی کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری در استان همدان رسما کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از آنکه «ناصر صفری افلاکی» نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان به عنوان رییس ستاد انتخابات جلیلی در همدان انتخاب شد، حامیان این کاندیدا در فضای مجازی با تشکیل گروه و کانال‌های خبری و اطلاع رسانی، فعالیت تبلیغاتی به نفع نامزد انتخاباتی خود را شروع کردند.

کاربران حامی این نامزد انتخاباتی با انتشار فیلم، تصاویر و متن‌هایی منتسب به سعید جلیلی، به برجسته‌سازی دیدگاه‌های وی در ابعاد مختلف سیاسی، افتصادی، فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده سعید جلیلی، به کلید واژه‌هایی همچون مبارزه با فساد، فقر، معیشب، اشتغال و مسکن اشاره شده است.

همچنین امروز از پوستر تبلیغاتی سعید جلیلی در گروه مجازی هواداران این نامزد انتخاباتی رونمایی شد و رهنمودی از مقام معظم رهبری در زیر این پوستر منتشر شده است.

آغاز فعالیت های تبلیغاتی حامیان سعید جلیلی در همدان

شعارهای تبلیغاتی این کاندیدای انتخاباتی از جمله "ابراهیم رئیسی میزان انتخاب است، جلیلی قهرمان معیار انقلاب است"، " طرفدار مظلومان جلیلی جلیلی، دشمن مستکبران جلیلی جلیلی"، " حسین حسین شعار ما رئیسی افتخار ما، حسین حسین شعار ما جلیلی افتخار ما"، " عاشقان جلیلی، پیروان رئیسی"، " رئیس جمهور سالم شعارش انقلاب است، رئیس جمهور ظالم شعارش انحراف است"،
"ما عاشق رهبر و انقلابیم، ما طالب بوی خوش گلابیم" در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای دارد.

نظرسنجی انتخاباتی با مضمون به چه کسی رای می‌دهید نیز با محوریت سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی حامیان این نامزد انتخاباتی مشاهده می‌شود.

شورای نگهبان قانون اساسی روز گذشته اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان،مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی،علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha