۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85504291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور املاک گران‌فروش در کردستان یک میلیارد ریال جریمه شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از جریمه یک میلیارد و ۲۳ میلیون ریالی برای یک واحد صنفی مشاور املاک متخلف به دلیل گران‌فروشی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین رحیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی مشاور املاک در شعبه ۸ بدوی تعزیرات حکومتی کردستان رسیدگی شد.

رحیمیان با بیان اینکه شعبه رسیدگی با بررسی مستندات و ادله گرانفروشی واحد متخلف اتهام انتسابی را وارد دانست، افزود: متهم باید یک میلیارد و ۲۳ میلیون ریال خسارت در پی تخلف صورت گرفته پرداخت کند.

وی یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی از طریق تماس با سامانه ۱۳۵ موضوعات را به اداره تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا بازرسان به منظور رسیدگی در محل حاضر شوند.

رصد تخلفات آرایشگاه های زنانه

رحیمیان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تعزیرات حکومتی آرایشگاه زنانه را به دلیل گرانفروشی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی سنندج پرونده تخلف گرانفروشی و نصب نکردن نرخنامه واحد صنفی آرایشگاه زنانه را رسیدگی کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: شعبه رسیدگی گننده با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمیان اضافه کرد: بازرسان صمت گزارش این تخلف راربرای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha