۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 85504297
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اختلاف ملکی در هرمزگان منجر به قتل برادر شد

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85504297
اختلاف ملکی در هرمزگان منجر به قتل برادر شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه درگیری و اختلاف ملکی بین ۲ برادر در شهرستان بندرعباس، منجر به فوت یکی از آن‌ها شد، گفت: قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوتی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله ماموران انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل اعلام شده و بررسی انجام گرفته مشخص شد، ۲ برادر بر اثر اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند، تصریح کرد: در این نزاع یکی از این افراد به وسیله سلاح کمری برادر دیگر را مجروح کرده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مجروح ۵۰ ساله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد که با وجود تلاش‌های انجام شده، به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

جاویدان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله با هوشیاری توسط ماموران پلیس آگاهی استان و همکاری ماموران ایست بازرسی کنجی حین تردد با یک دستگاه اتوبوس مسافربری دستگیر و از وی یک قیضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب حاوی هفت تیر جنگی کشف شد، بیان کرد: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نداشتن صبر و بردباری و تکمین به قوانین باعث بروز حوادثی جبران‌ناپذیر می‌شود و نتیجه‌ای جز پشیمانی دربر ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha