۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85504323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معارض زمین پردیس رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان خلع ید شد

اهواز- ایرنا- مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به خلع ید معارض زمین پردیس رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان استان گفت: زمین پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان در اهواز بعد از داشتن ۳۰ سال معارض به آموزش و پرورش برگشت داده شد.

به گزارش ایرنا مسعود صالحی شبلیزی دوشنبه در نشست خبری بیان کرد: در شهرستان اهواز ۲ پردیس برای دانشجویان خانم و آقا وجود دارد که پردیس حضرت رسول اکرم(ص) ویژه دانشجویان فرهنگی مرد است.

وی گفت: در این پردیس به واسطه داشتن معارض هیچگونه اقدامات عمرانی و بهسازی قابل انجام نبود که موجب گلایه‌مندی اساتید و دانشجویان شده بود.

معارض زمین پردیس رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان خوزستان خلع ید شد

صالحی شبلیزی ادامه داد: کل مساحت زمین آموزش و پرورش که این پردیس در آن واقع شده ۱۵۰ هکتار است که به غیر از محوطه پردیس دانشگاهی، باقی اراضی همچنان دارای معارض است.

وی گفت: مساحت پردیس حضرت رسول اکرم (ص) هفت هکتار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال است که با پیگیری و اهتمام رییس کل دادگستری خوزستان و امام جمعه اهواز از معارض پس گرفته شد.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان افزود: بیش از ۲ هزار دانشجو در این پردیس مشغول به تحصیل هستند که با فشارهای معارض از سال ۱۴۰۱ شرایط برای تحصیل دانشجویان در این مجموعه بسیار سخت شد.

در ادامه این نشست معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اینکه دادگستری استان به طور جدی با فساد اقتصادی مقابله می کند اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی دستگاه قضای استان برای رفع تصرف اراضی انجام شده است.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان بیش از ۲ هزار هکتار اراضی طی سال گذشته در استان رفع تصرف شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و اوج اقتدار مردمی است.

وی گفت: با برگزاری انتخاباتی پرشور می‌توان تمام دنیا را متوجه عظمت نظام جمهوری اسلامی کرد.

در پی شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم با تصمیم هیات دولت انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان حضور پرشور مردم در انتخابات را باعث اقتدار هر چه بیشتر نظام دانست.

به گزارش ایرنا، در خوزستان ۶ پردیس دانشگاه فرهنگیان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha