۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85504489
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اهدای اعضای بازیکن فوتسال مرگ مغزی‌شده در مشهد

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85504489
اهدای اعضای بازیکن فوتسال مرگ مغزی‌شده در مشهد

مشهد-ایرنا-رییس بیمارستان پیوند اعضا منتصریه مشهد گفت: «علی اسعدی» بازیکن تیم فوتسال مشهد پس از رضایت خانواده برای تایید نهایی مرگ مغزی و انجام فرآیند اهدای عضو، از بیمارستان جواد الائمه(ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محسن علی اکبریان افزود: هم اکنون این بیمار مرگ مغزی در آی.سی.یو بیمارستان منتصریه مشهد بستری است.

وی بیان کرد: این اقدام نشان از روح بزرگ و نوع دوستی خانواده ایثارگر دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو در جامعه است.

رییس بیماریستان پیوند اعضا منتصریه مشهد گفت: پس از تایید نهایی مرگ مغزی و انجام آزمایشات تکمیلی، اعضایی که قابلیت اهدای عضو داشته باشند به بیماران نیازمند اهدا و پیوند خواهد شد.

اهدای اعضای بازیکن فوتسال مرگ مغزی شده در مشهد

علی اسعدی فصل گذشته با تیم «سن ایچ ساوه» در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می زد و بعد از پایان مسابقات به صورت شخصی تمرین می‌کرد که زمان استراحت در منزل دچار مشکل قلبی و در راه اعزام به بیمارستان دچار ایست قلبی می شود، وی به کما می رود و بعد از ۱۷ روز، سرانجام با علائم مرگ مغزی برای تایید نهایی مرگ مغزی به بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد منتقل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha