۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85504554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهبهان: اولویت کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

اهواز - ایرنا - فرماندار بهبهان با اشاره به جایگاه مهم انتخابات در قانون اساسی گفت: اکنون اولویت کشور حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری است تا دولتی در تراز و شان جمهوری اسلامی روی کار بیاید.

سیدولی الله موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برای دستیابی به اهداف داخلی و ارتقای جایگاه بین المللی، به حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات نیاز داریم.

وی افزود: همه ما در قبال کشور و وطن خود وظایفی بر عهده داریم که مهمترین آن حضور در صحنه انتخابات و انتخاب فردی اصلح است تا بتواند متناسب با نیازهای کشور از تمام استعدادها بهره ببرد و در نهایت خروجی کار به نفع مردم باشد.

فرماندار بهبهان گفت: کشور ما نیازمند قدرت نرم در مناسبات بین المللی است و این مسئله با مشارکت فعال مردم عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: بی شک مشارکت پایین مردم در انتخابات، باعث تزلزل جایگاه ایران در بزنگاه‌های بین المللی و دست نیافتن به اهداف داخلی خواهد شد.

موسوی گفت: اعضای ستاد انتخابات در شهرستان باید زمینه مشارکت گسترده و حداکثری مردم را فراهم کرده و با دعوت به مشارکت گسترده و بدون جانب‌داری از کاندیدای خاصی، انتخاباتی در شان جامعه ایرانی برگزار کنند تا رییس جمهور آینده از پشتوانه رای مردمی بالا برخوردار باشد.

بر اساس این گزارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف ۶ نامزد احراز صلاحیت شده برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha