۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85504662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شادگان تابستان کم تنشی را در حوزه آب و برق دارد

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸
کد خبر: 85504662
شادگان تابستان کم تنشی را در حوزه آب و برق دارد

آبادان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: تلاش داریم در تابستان امسال کاری کنیم تا شهرستان شادگان فصلی کم تنشی را در حوزه آب و برق پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خانچی روز دوشنبه در جریان بازدید از شهرستان شادگان، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی به منظور رفع معضلات موجود با شناسایی مشکلات و انجام اقدامات اصلاحی، تلاش می کنیم تا کمبود، قطعی و افت فشار آب را برای تابستان سال جاری در این شهرستان به حداقل برسانیم.

وی افزود: همچنین با تمهیدات انجام شده در تلاشیم در حوزه برق، شهرستان شادگان کمترین خاموشی ها را در فصل گرما سپری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت طرح های عمرانی این شهرستان، خاطرنشان کرد: چند طرح عمرانی با تلاش شهرداری‌ها، دهیاری‌ و فرمانداری شادگان در سطح این شهرستان فعال شده که با عزم راسخ موجود به زودی شاهد متحول شدن چهره این شهرستان خواهیم بود.

خانچی در ادامه با اشاره به فعالیت طرح ملی مسکن در شادگان، یادآور شد: با درایت و برنامه ریزی دولت سیزدهم این طرح نیز با سرعت خوبی در شادگان فعال بوده و هم اکنون ۲۴ واحد آن نیز آماده بهره برداری است.

در ادامه این دیدار نیز فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: طرح احداث زائرسرای اربعین در دارخوین روند خوبی دارد و اگر شهرداری به تعهدات خود در یک ماه آینده عمل کند اعتبارات لازم برای ادامه طرح اختصاص خواهد یافت.

جمال صالح‌زاده اظهار کرد: از سال گذشته اجرای طرح ملی مسکن در شادگان آغاز شده و هم اکنون نیز ۲۴ واحد آماده تحویل به متقاضیان است.

به گفته فرماندار شادگان، ۲۴ واحد مسکونی دیگر این طرح نیز تا هفته دولت آماده واگذاری خواهد بود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز، مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha