مقام یمنی: انهدام شبکه جاسوسی وابسته به آمریکا و اسرائیل دستاورد راهبردی مهمی است

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی سیاسی یمن دوشنبه شب در اظهاراتی در واکنش به انهدام یک شبکه جاسوسی وابسته آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور گفت که این اقدام یک دستاورد راهبردی مهم است.

به گزارش ایرنا از المیادین، یاسر الحوری افزود: به دستگاه‌های امنیتی یمن به خاطر این دستاورد بزرگ در این جبهه مهم و حساس تبریک می‌گوئیم.

وی با بیان اینکه این اقدام دستاوردی مهم در سطح منطقه است، گفت: جنگ جاسوسی و اطلاعاتی به آمریکا و رژیم اسرائیل در بسیاری از کشورها خدمت کرد.

دبیر شورای عالی سیاسی یمن، اضافه کرد: انهدام این شبکه جاسوسی در یمن و اعترافات دستگیر شدگان درباره همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک دستاورد راهبردی مهم است.

الحوری در پایان گفت: رهبری شخص سید عبدالملک بدرالدین الحوثی توانست نبرد با دشمن را به شکلی زیرکانه و ماهرانه‌ مدیریت کرده و ابزارهای خرابکارانه دشمن را برملا کند.

پیش تر عبدالحکیم هاشم الخیوانی رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن اعلام کرده بود: به یاری خداوند اعضای یک شبکه جاسوسی گسترده آمریکا و (رژیم) اسرائیل دستگیر شدند. شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای چندین دهه در نهادهای رسمی و غیر رسمی به نمایندگی از دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته است.

وی گفت: شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل مستقیماً با سازمان سیا در ارتباط بوده است. این شبکه جاسوسی مجهز به تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای بوده که آنها را قادر می‌ساخت تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند.

سازمان عملیات و اطلاعات در ادامه اعترافات شماری از اعضای این تیم جاسوسی را منتشر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha